I tried to sever ties and I
Ended up with wounds to bind

Like you're pouring salt in my cuts

Miksi olen ollut niin epätoivoinen? Satutan itseäni enemmän puhumalla hänelle. Minun täytyy ymmärtää, että hän on poissa. Minun täytyy antaa hänen mennä. Minun täytyy antaa itseni mennä. Avata uusi sivu elämässäni. Yritän niin kovasti, mutta se on niin vaikeaa. Miksi se on niin vaikeaa?

And I just ran out of band-aids

I don't even know where to start
'Cause you can bandage the damage
You never really can fix a heart


Mistä sydämen korjaaminen aloitetaan? Ehkä siitä, että tiedostaa olevansa arvokas. Minä olen arvokas. Minussa ei ole mitään vikaa. Olen kaunis. Elämäni ei lopu tähän. Niitä minä hoen itselleni. En ole varma uskonko niihin, mutta hoen niin kauan, että uskon. 

Please don't get my hopes up no no
Baby tell me how could you be so cruel


Hän ei voi puhua minulle niin kuin hän nyt puhuu. Hän ei saa. En halua kuulla kuinka hän olisi halunnut sen kestävän ikuisesti. Miksi se ei sitten kestänyt? En halua kuulla kuinka ansaitsen parempaa. Minä päätän siitä. Enkä varsinkaan halua kuulla, että olen ihana ihminen. En ilmeisesti tarpeeksi ihana? Hän ei voi sanoa tuollaisia. Ei voi. Ei saa.

It's like you're pouring salt in my cuts